Ana içeriğe atla

Pazartesi



Bugün o kadar yoğundum ki şuan bunu yazarken gözlerimden uyku akıyor. Hastanede stajdaydım bugün. Kadın doğum stajındayım. Bugün poliklinikte hasta muayenesi yaptık. Aslında poliklinikte olmayi seviyorun daha çok insanla karşılaşıp iletişim kurabiliyoruz. Ama tabi yoğunluktan bir süre sonra başınız ağrımaya başlıyor.

Sabahtan öğlene kadar jinekoloji polikliniğinde çalıştım öğlenden sonra gebe polikliniğinde. Gebe polikliniği çok keyifliydi. Anne adaylarının heyecanlarına tanık olmak, ultrason ile bebeğe bakarken yüzlerindeki masum gülümsemeyi görmek çok güzel.

Yoğun gün içinde bloğa girmeye blog yayınlamaya vaktim bile olmadı ama yurda gelip dinlendikten sonra biraz bloğumla ilgilenme vakti geldi dedim 😁

Size bir çekiliş duyurmam lazım, unutmadan onu duyurayım. Kiremithanem çok güzel bir çekiliş yapıyor. Bayıldım, bayıldım. Mutlaka gidip katılmalısınız ama inşallah bana çıkar😁😁 Linki aşağı bırakacağım 👇👇

Kadın hastalıkları ve gebelikle ya da yenidoğan bakımıyla ilgili sorunuz olursa bana mail atabilirsiniz, seve seve yardımcı olmaya çalışırım 😊 kendinize iyi bakın, görüşmek üzereee🙏💕

http://www.kiremithanem.com/2017/11/cekilis-varoyun-cadr-hediye.html?m=1

Yorumlar

  1. Sevgili Deli Kızın Bohçası Derya'nın ''Yeni Bloglar Listem'' yazısı üzerine gelip bir ''merhaba''demek istedim.. Gebelik ve yeni doğan evresini geçeli çok oldu ama kadın hastalıkları kısmı aklımda olsun ;)
    https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sevgilerrr......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada G+ eklendiniz efendim :)

      Sil
    2. Hoşgeldiniz 😊 bende sizi ekleyeceğim 😊 sorularınız olursa memnuniyetle yanıtlarım 😊

      Sil
  2. Canım faydalı bilgiler için teşekkürler �� dinlenmeyi ihmal etme ��

    YanıtlaSil
  3. Harikasın umarım vazgeçmeden devam edersin. Çok güzel bir yazı olmuş. takipteyim beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 hemen ziyaret edeceğim 😊

      Sil
  4. Ya ne kadar keyiflidir insanların o anlarına tanıklık etmek. Dün izlediğim dizideki karakterde kadın doğum doktoru idi ve uzun zamandır bebek isteyen bir çifte bebek haberini verdi, benim bile gözlerim doldu vallahi :) Kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel😊 teşekkür ederim 😊😊

      Sil
  5. kolay gelsiin. yeni doğum yapan ya da yapacak olan blogçu arkadaşlara söleriim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım,Deeptone nin tavsiyesi üzerine geldim.Bende Yurtdısında yaşıyorum ve bir hafta içinde doğum yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa harikaaa 😍😍😍 hemen bloğunu ziyaret ediyorum 😘😘

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KKMM NEDIR?

Merhaba arkadaşlar 🙆 Bu ay Meme kanseri farkındalık ayı. Bende bir katkım olmasını istedim ve size birkaç bilgi vereceğim.

Bugünki yazımda size kendi kendine meme muayenesini anlatacağım. Bu konuyu yazmaya hastanede hastama "kendi kendine meme muayenesi yapıyor musun?" diye sorduğumda "O ne ki?" cevabını aldığımda karar verdim.

Günümüzde kanser oranları artmasına ve her 8 kadından 1'i meme kanserine yakalanmasına rağmen hala birçok kadın kendi kendine meme muayenesini nasıl yapması gerektiğini bilmiyor. Üstelik meme kanseri artık sadece kadınlarda görülmüyor. Erkeklerde de meme kanseriyle karşılaşabiliyoruz ve erkeklerde meme dokusu daha küçük olduğu için yayılma daha hızlı olabiliyor.

Bütün kanser türlerinde olduğu gibi meme kanserinde de erken teşhis çok önemli. Evde kendiniz hiç zorlanmadan yapacağınız birkaç hareket ile memelerinizde bir sorun olup olmadığınızı anlayabilirsiniz.

Bunu hergün yapmanıza da gerek yok. Ayda 1 kere yapmanız yeterli. Ister ayna…

Ilham Veren Şarkılar - 1

Charlie puth benim yeni keşfettiğim bir sanatçı. Sesinde dinlendirici bir şeyler var. O kadar beğeniyorum ki şarkıları listemin en üst sıralarında. Sanırım uzun bir süre öyle kalacak.

Otobüste yolculuk yaparken yazıyorum bu yazıyı. Kulağımda son ses charlie çalıyor. Müzik resmen ruhuma işliyor. Bu şarkıyı sizinle de paylaşmak istedim. Herkes aynı şeyleri hisseder mi bilmiyorum ama dinlemelisiniz.

Charlie puth-dangerously. Tam bir yolculuk şarkısı. Sakin. Duygulu. Dinlendirici. Moral bozuk olduğu zamanlarda belki açıp ağlamalık bir şarkı. Bana şuan bu yazıyı yazma ilhamını verdiğim için ilham veren şarkılar listeme alıyorum kendisini.

Bazı geceler müzik dinleyerek uyumayı seviyorum. Bu şarkı da o gecelerde beni uyutacak şarkılardan biri olacak. Charlie'nin sesinde hayallerim akarken müziğiyle uykuya dalacağım.

Dinlerseniz neler hissettiklerinizi yorumlara yazarsanız çok mutlu olurum. Herkese iyi akşamlar 😊

MEME KANSERI

Merhaba bloğuma hoşgeliniz 😊

Öncelikle,sağlıklı günler dileyerek başlamak istiyorum.
Bloğumda geçen gün paylaştığım ‘’KKMM nedir?’’ başlıklı yazım çokça teşekkür aldı ve ben de unuttuğum birkaç şeyi hatırlamak,yazımı tamamlamak,eksik bi şey bırakmamak adına biraz daha araştırma yapma gereksinimi hissettim. 
KKMM önemli, basit, farkındalığı arttıran bir muayenedir. Fakat,dikkat edilmesi gereken,bizim sorumluluğumuza düşen birkaç madde daha var. KKMM’nin kadınlar(daha az riskli olarak erkekler) için basit bir muayene ile önemli bir farkındalık oluşturduğunu söyledim. 
Ne için önemlidir peki? ERKEN TANI! Erken tanının kanserlerde ne kadar mühim, hayati olduğunu herkes bilir. Erken tanı alan bir kanser,basitçe; ’’ortaya çıkan organda fazla büyümemiş ve diğer organlara yayılmamış’’ diyebiliriz. 
Neden erken tanının önemine dikkat çektim?Çünkü erken tanı alan bir kanser evre 1 veya 2’dedir.Yani bu kanser kürabl tedaviyle(kesin sağaltıcı,ortadan kaldıran)yok olup gidebilir.Erken tanının da …